איך לשמור על מערכת יחסים בריאה ומלאת תשוקה?

לא משנה כמה אתה אוהב את בן/בת הזוג שלך, התשוקה וההתרגשות נוטים להתמעט ככל שהחידוש בזוגיות שלך מתמוסס. אם אתה מוצא את עצמך קורא את המאמר הזה, אנא דע שאתה לא לבד וזה מאוד טבעי. הנה כמה רעיונות של מטפלים זוגיים כיצד לשמור על מערכות יחסים מרגשות כשהם חווים רגיעה.

 

אחד ההיבטים המספקים ביותר של להיות במערכת יחסים ארוכת טווח הוא עד כמה אתה ובן הזוג שלך מכירים זה את זה. ביליתם חודשים, אולי אפילו שנים ביחד, וסבלתם את חלקכם היפה באתגרים תוך כדי יצירת זיכרונות לאורך הדרך. למרות שיש נוחות בהיכרות, לפעמים מה שאתה באמת רוצה זה לשנות דברים – לנסות משהו חדש.

איך אתה שומר על מערכת יחסים מעניינת?

מערכת יחסים מעניינת היא כמוך. כאשר אתה מרגיש משועמם במערכת היחסים, הקפד להכיר במגבלות שלך ואולי לצאת מאזור הנוחות שלך. מה זה משהו שתמיד רצית ללמוד איך לעשות? מה משהו שאתה מרגיש שמעניין אותך? מה זה משהו שמדליק אותך, אבל היית לחוצה לחקור? לך עם זה!

 

למידה של משהו חדש עשויה להיות כל מה שאתה צריך כדי לעורר חי במערכת היחסים שלך, כי זה נותן לך משהו לדבר עליו, משהו לצפות לו ועוזר לרווחה הנפשית והרגשית הכללית שלך.

 

הנה כמה רעיונות נוספים כיצד לשמור על הניצוץ בחיים במערכת היחסים ארוכת הטווח שלך.

 

פנקו את עצמכם באירועי עבר וזיכרונות מהנים

התבוננו בתמונות, קראו רשומות ביומן וקיימו שיחות על האופן שבו נפגשתם לראשונה. העלאת זיכרונות יכולה לעזור לשניכם להתחבר לרגשות מהנים שהייתם עסוקים מדי או נוחים מדי להתחבר אליהם.

 

העלאת זיכרונות גם עוזרת לנו לחזור למצב הנפשי והרגשי של נוכחות ופתוחה, כמו שהיינו פעם בהתחלה. קח כמה מסגרות נחמדות בחנות היצירה או הרכיב את הבחירות המובילות שלך באלבום או ספר תמונות. אם ברצונכם לעבור לדיגיטל, עברו על תמונות ישנות בטלפונים שלכם והזרימו אותן למסך הטלוויזיה.

 

הציגו תחביב חדש

נסה משחק לוח או פעילות בחוץ כדי להתחיל לחקור יחד. בערב הדייטים הבא שלך, נסה משהו חדש שנמצא מחוץ לשני אזורי הנוחות שלך. לדוגמה, אתה יכול ללכת להאזין לג'אז חי במועדון מפואר, לשחק טניס או טיפוס צוקים. קבעו תאריך שמיועד במיוחד למשחק תפקידים. תעמיד פנים ששניכם בדייט ראשון!

 

קנה משהו סקסי לעצמך או לבן הזוג שלך

הרגשה סקסית חיונית כדי לאפשר לעצמך להיות פתוח לחוויות אירוטיות. למה שלא תבחרו חתיכת הלבשה תחתונה סקסית או תציגו אביזר מין כהפתעה לבן הזוג שלכם?

עוד מסיפורי ההצלחה שלנו