3 טיפים חיוניים לשיווק יעיל שלכם כמטפלים

למדו איך לגרום לעסק הייעוץ שלכם לשגשג

 

סביר להניח שאתם קוראים את הפוסט הזה כי אתם רוצים את מה שכל מטפל זוגי אחר רוצה: לשפר את האיזון בין העבודה לחיים האישיים ואת ההכנסות שלכם.

 

או, במילים אחרות…

 

להרוויח יותר עבור כל טיפול מבלי להוסיף עוד שעות ללוח הזמנים שלכם.

 

אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שזה אפשרי לחלוטין!

לדעת מאיפה להתחיל: מפת דרכים להצלחה

לרוב המטפלים אין מושג איך להתחיל או מה לעשות כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם בכל הנוגע לשיווק. הם פשוט העלו פרופיל גנרי לאתר כללי של מטפלים ומקווים לטוב.

 

כדי להשיג את היעדים שהצבתם בקריירה שלכם, אתם צריכים את הכלים השיווקיים הנכונים. זה המקום שבו אנחנו נכנסים.

3 טיפים לשיווק

הנה כמה טיפים כיצד לשווק ביעילות את עצמכם כמטפלים. הם אפילו לא מכסים את קצה הקרחון אבל הם יעזרו לכם להתחיל בכיוון הנכון.

טיפ מס' 1: כשאתם בוחרים שם לעסק, התמקדו בתוצאה שהלקוחות שלכם מחפשים להשיג

בעוד ש"ורד בכל שם אחר יריח מתוק", אף אחד לא יידע היכן למצוא אתכם אם לא תשתמשו במילים שמכוונות לקהל שלכם. בשוק של היום, לקוחות קונים באינטרנט בעיקר מוצרים ושירותים. הטרנד הזה בולט עוד יותר בגלל המגיפה. אתם צריכים להשתמש במילים שיביאו לאתר שלכם זרם קבוע של מבקרים, שיוכלו לאחר מכן להיות מומרים ליצירת קשר מצידם.

 

אנו ממליצים להימנע מלבסס את שם העסק והאתר שלכם על:

 

השם הפרטי והמשפחה שלכם

המיקום שלכם

ביטויים קלישאתיים

 

במקום זאת, צרו את שם העסק והאתר שלכם על סמך השפה שבה משתמשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כדי לדבר על האתגרים והתסכולים שלהם. חקרו את קהל היעד שלכם. ראו כיצד הוא מקיים אינטראקציה במדיה החברתית. הקשיבו לאופן שבו אנשים מנסחים את המטרות שלהם בשיחות ייעוץ. על ידי כך, אתם יכולים ליצור שם עסק שידבר אליהם.

 

כאשר לקוחות פוטנציאליים אלה יבצעו את החיפוש המקוון שלהם, האתר שלכם יעלה. אם התוכן שלכם מהדהד איתם, הם ירגישו בטוחים ויביאו את הבעיות שלהם אליכם.

טיפ מס' 2: אפילו האתר הפשוט ביותר יכול להביא לך לקוחות משלמים

אתם הולכים לאהוב את הטיפ הזה. זה יחסוך לכם אלפי שקלים על בניית אתר עם הרבה עמודים.

 

אף לקוח לא רוצה להיות מוצף עם המון מידע עליכם, הפרסומים הרבים שלכם, או תמונות ברזולוציה גבוהה של אופקים ונופים מדהימים. הם רוצים רק לדעת שאתם מבינים את הצרכים שלהם ושקל ליצור איתכם קשר.

 

לכן החלק החשוב ביותר באתר של כל מטפל מתאים לדף אחד. וזה עובד הכי טוב אם יש דרך פשוטה שמובילה את המבקרים לקבוע איתכם פגישת ייעוץ.

טיפ מס' 3: הבדילו את עצמכם מהמתחרים ומתגו את העסק שלכם

קל לחשוב שהשוק רווי. במיוחד כששמים לב ש-99.9% מכל הפרופילים העסקיים באתרים הכלליים הם כמעט שיבוטים אחד של השני.

 

מה מייחד אתכם?

 

ראשית, דעו מי אתם. האם יש לכם תשוקות שעשויות לחפוף עם העסק שלכם?

 

לאחר מכן, דעו מי הלקוח האידיאלי שלכם.

 

הבינו את נקודות הכאב שלו ואת התוצאות שהוא רוצה לראות. לאחר מכן שתפו את ההבנה הזו בכל החומרים השיווקיים שלכם.

מחשבה אחרונה

מגיע לכם שיהיו לכם חיים מחוץ לעסק שלכם. ומגיע לכם שכר טוב עבור העזרה האיכותית שאתם נותנים לקהילה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם אותם לקוחות פוטנציאליים.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://bunnyboo.co.il/

עוד מסיפורי ההצלחה שלנו