מדריך לפתיחת עסק מהבית – חלק ב'

במאמר הקודם דיברנו על חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק מהבית. חלק זה כולל את שאר התהליכים שיש לבצע מול עצמיכם או מול גורמים חיצוניים שיש לקחת בחשבון. חלק ב'.

 

פתיחת עסק מקוון מהבית

לפני האינטרנט היו פחות אפשרויות והיה יקר יותר להפעיל עסק ביתי באופן מקוון. עבור רבים, העסקים היחידים שהם יכלו לנהל מהבית היו מעורבים במכירות פנים-אל-פנים או טלפוניות אחרות שלא רצו לעשות. האינטרנט שינה את כל זה. האינטרנט אמנם יצר הזדמנויות הכנסה והפך את זה למהיר וקל יותר לפתוח ולבנות עסק מהבית, אך ההכנסה אינה אוטומטית או מובטחת. כן, אתה יכול להיות "פתוח" באופן מקוון 24/7, אבל זה לא אומר שאנשים ירכשו אצלך. הצלחה בכל עסק, באופן מקוון או מחוצה לו, היא באיכות המוצר או השירות שלך, ובאיזו מידה אתה משווק אותו. עם זאת, האינטרנט מספק שורה של אפשרויות מהנות ורווחיות עבור עסקים ביתיים.

    הגדרת המשרד שלך

    תהליך הקמת המשרד הביתי שלך הוא מהנה ומרגש. בחירת מקום עבודה נוח רחוק מהסחות דעת יסייע במיקוד ופרודוקטיביות. כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​הקמת המשרד הביתי שלך הם:

    • האם יש מספיק אור?
    • הכיסא שלך נוח?
    • האם המחשב שלך מוגדר בגובה מתאים?
    • האם יש לך את כל הציוד והציוד שלך עם גישה נוחה לבצע את עבודתך?
    • האם המשרד שלך נקי מהסחות דעת?

    ניהול הכסף והמיסים שלך

    כל מי שמתכנן להקים עסק מהבית צריך להיות מודע היטב להיבטים הכספיים של ניהול עסק. אי מימון וניהול הולם של ההיבטים הפיננסיים היא אחת הסיבות העיקריות לכך שעסקים נכשלים. בנוסף, יכול להיות שתרצה להשיג הון התחלתי לעסק שלך ומשקיעים ירצו לראות חשבונות מסודרים. נושאי כסף שיש לקחת בחשבון כוללים:

    • האם יש לך מספיק כסף להפעלת העסק?
    • האם אתה מנהל את הספרים החשבונאיים ויודע מה אתה צריך למכור כדי להרוויח?
    • האם תמחרת את המוצרים והשירותים שלך באופן תחרותי ועם זאת ברווחיות?
    • הקמת מערכת לניהול כספים למעקב אחר הכנסות, הוצאות, חשבוניות וכו' ?
    • האם למדת כל מה שצריך לדעת על המיסים השונים והניכויים העסקיים?

    שיווק: המפתח להצלחה בעסקים ביתיים

    קיום מוצר או שירות נהדר הוא קריטי להצלחה בעסק מהבית, אך כך גם שיווק. אם אנשים לא יודעים על המוצר או השירות שלך, הם לא יכולים לקנות ממך. אם הם לא יכולים לקנות, אין לך עסק.

    שיווק מתחיל בכך שאתה מכיר את המוצר והשירות שלך ואתה יודע איך זה עוזר לאחרים. אילו יתרונות אנשים יקבלו משימוש במוצרים ובשירותים שלך? לאחר מכן, עליך להחליט מי יוכל להפיק את התועלת הטובה ביותר ממה שאתה מציע – זהו שוק היעד שלך, וחיוני שתבין מי האנשים האלה. מה מגדרם, גילם, מעמדם החברתי-כלכלי ומיקומם? היכן ניתן למצוא אותם באופן מקוון ומחוצה לו? אילו צרכים יש להם שיעודדו אותם להזדקק למוצרים ולשירותים שלך? אם ענית על השאלות הקודמות, יהיה לך מושג כיצד ואיפה לשווק את העסק שלך.

     

    ביצוע דברים

    טיפול בכל המשימות כדי להפעיל עסק, ואז להמשיך לנהל אותו יכול להיות אתגר. זה נכון במיוחד אם אתה מתחיל את העסק שלך לצד עבודה או משפחה. ניהול עסק יחד עם כל השאר יכול להרגיש קצת כמו צלחת מסתובבת כשאתה עובר ממשימה אחת לשנייה.

    כדאי להגדיר את המערכות השגרתיות והארגוניות המתאימות ביותר עבורכם. זה יכול לדרוש שיטות ניסוי וטעייה למציאת לוח הזמנים לעבודה שלך. כמה דברים שיש לקחת בחשבון כוללים:

    • מתי אתה בשיא האנרגיה שלך? האם אתה אדם של בוקר או לילה?
    • האם אתה צריך לכתוב ידנית את המטלות והפגישות שלך בלוח הזמנים או שאתה זקוק למערכת דיגיטלית ניידת?
    • אילו משימות ופעילויות נוספות אתה צריך לבצע סביב העסק שלך? לדוגמא, האם אתה אחראי גם על הכביסה?

    התגברות על מכשולים בעסקים ביתיים

    העבודה בבית לא קלה כמו שניתן היה לצפות. חשוב להקדים ולתכנן בעיות פוטנציאליות ואתגרים. לדוגמא, האם המשפחה שלך תומכת בך ובתוכנית העסקית שלך? האם אתה מוכן שזה ייקח זמן מה לפני שתראה רווח? מה קורה אם המחשב שלך מת ואתה מאבד את העבודה שלך?

    עוד מסיפורי ההצלחה שלנו